Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, January 7, 2015

Dugaan 2015 dah macam2

Setelah nekad nak serius berniaga ni...macam2 dugaan..Jatuh air mata tu tak terkira. Betullah kata sifu ku...nak berjaya bukan datang bergolek. Contoh macam sifuku dah jd jutawan..nak dapat hasil sekarang..segunung air mata. Jatuh bangun..jatuh bangunnnn jangan penah letih !!!

Kadang2 raai yang tag kat FB ajak join bisness yang aku tak nampak produknya..tunjuk duit siap sebakul...total kat mesin ATM 7 angka! Gila apa tu..tunjuk duit tapi wat pa la ngko cari gambar kat google tu. Bisness la cara molek.

Memang akan aku terus dengan shaklee tapi bila orang perli2 memang la sakit hati. Pedih. Kadang2 bukan kawan2 jauh memerli..orang tersayang kita pun kadang2 menduga hati. Aduhai hati jangan berhati tisu sangat. Jadikan dikau kebal hati...

Azam terus membara sebab kalu boleh nak cepat2 tinggal kerusi empuk kat opis. Ikut perancangan nak bersara awal tahun ni..tapi bisness aku belum cukup kuat. walau dah mencecah 4 angka...belum mengatasi gaji. Kalu dah lebih inshaAllah hati ni dah cekal untuk tinggal segala kenangan pahit manis di kerusi empuk ni.

Ya Allah..kau percepatkan la dan makbulkan la doa aku ini....

No comments:

Post a Comment