Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, December 23, 2013

Pelbagai Set-set kesihatan dari Shaklee

Assalamualaikum wbt kawan2


Alhamdulillah baru 3 bulan jadi ahli Shaklee (jadi ahli terus layak jual produknya tau), saya dah dah nampak hasilnya. Seronok plak niaga ni ..tambah2 bila kawan2 yang order bagi respon sangat2 kembangkan hati. Bila hari kembang ngan pujian..maka bertambah seronok promote ke kawan2 yang lain. Ada juga kawan yang dah repeat order 3 kali. Haaaaa...puas hati sangat la tu. Suka suka suka..ok, jangan menggedik sangat.

Okey, nak cerita sikit pasal perjalanan Shaklee saya ni...bulan pertama...bonus saya sifar ok! Sifar. Masa ni saya masih 'Tidur". Tidur ni tahap tak sedap diri lagi. Haihh apa nak jadi. Bulan Kedua... ha ni bagai orang bagun tidur...masih teraba2 mencari hala tuju shaklee ni. Kebetulan plak...set tambah berat badan yang saya ambil ni tunjuk positif sangat. Bila timbang....wahhhhhhhhhhh suka suka suka...berat dah naik. Sebelum ni melantak apa pun duk macam tu gak. Menci gila orang kata aku kurus kering!!! seminggu je dah naik 2 kilo. Tapi perlu ingat kena la berdisplin cara makan minum tu. Jangan kau taufankan makan tu ikut sedap mulut..ikut sukahati. Kata nak tambah berat kan..Okes, kembali kepada bonus...saya dapat 2 angka ja. Godek2 FB...ada yang  dapat 5 angka walau baru 5-6 bulan masuk shaklee!!!! 5 Angka oiiiiiiiiiiiiiiiii.. Sapa tak nak???? Lepas tu terus tercelik

Bulan ketiga. Alhamdulilah tinggal berapa hari ja lagi nk close UV (Point)...tengok UV saya makin meriah. Syukur Ya Allah. dari penggiraan bonus dijangka 3 angka. sob3.. kalu bulan kedua duit lepas utk topup. InshaAllah..bulan ketiga ni lepas untuk duit minyak keta mai keja sebulan!

Haaa...sapa2 nak join saya. Hello2 saya yer

NURELYANI
SID 1072214
HELLO2@TEXT --> 0125847585

No comments:

Post a Comment