Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 13, 2013

Kembali demi shaklee

MasyaAllah...lamanya menyepi dan block kejap blog ni. Kini kembali untuk rezeki anak-anak. Mula-mula tu ingat nak tutup terus...tapi bila dah tercebur...tercampak..terpengaruh...terbekenan ngan shaklee ni..terus kena buka balik blog untuk tujuan promosi (KONON).


Ingat nak terus promosi sini...mata layu gila2 dah ni. Cam no la aku nk sukses ni kalu tak leh nak korban masa tidur aku ni kan. Heroes pun la ni tido lambat..aku nak wat keja pun dok senang. Ni depa dah hanyut sampai mana pun tak tau..boleh la aku on lappy ni. Lappy ni pun sampai berhabuk. Tarik kuar dari tempat simpanan..macam lappy aku pakai bedak! Sian hang lappy. Orang pakai bedak nampak comey cam kak ton..hang comot yang hamat. Sampai aku geli nak pegang. Ahakssss. Tu dia punya nak terang betapa lama tak sentuh lappy. Tak pa..lepas ni hang kena berjasa dengan aku...dan tolong aku cari rezeki untuk afiq dan aqil...


Okes....ni permulaan. بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ





ok ...Assalamualaikum...Gud nite.

No comments:

Post a Comment