Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, September 17, 2013

Aqil DEMAM LAMA

Tanggal 3hb Sept - 8 Sept 2013...Aqil kena tahan wad. Sebelum date tu Aqil demam dah 5 hari. Disebab lama sangat demam...hantar ke Metro Hospital.

Doc amik darah dan sahkan ada jangkitan kuman. Alhamdulillah tak serius sangat tapi perlu diberi antiobiotik secara konsisten. Kalu nak bagi minum kat umah...payah skit nak displin kan...:)




Adik menyibuk je lebih . Tak peduli sangat pasal abang dia tu

Aku sampai ja..dia tak nak cakap ngan aku. Marah sebab biar abah masukkan dia ke wad





No comments:

Post a Comment