Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, April 8, 2013

Berjauhan

Now...kembali bertugas ke HQ, opis baru kat Shah Alam ni. Betapa sedih meninggal somi tercinta dan anak-anak tersayang. Semalam tak lena...asik tengok Afiq..Aqil...Afiq..Aqil...bergilir mata ni belek anak-anak tido. Mat pezal tak pa..tu baby besaq aku tak risau sangat. Paling risau berjauhan ngan Afiq sebab dia kan malam masih BF aku. Malam ni 1st night la dia berpisah ngan mama dia. Syahdunya.. Sob sob sob. Nasib baik mat pezal amik EL hari...dapat la dia tengok keadaan anak-anak macam mana. Hope Afiq tido malam ni ok.

Mengikut kata bos...aku ditempat sini April. Ada juga cakap 2 minggu..hope 2 minggu tak menjadi 2 bulan! Kalu berlarutan harus lah aku siapkan surat...:P

No comments:

Post a Comment