Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, April 17, 2013

Atas pagar lagi ni

Wahaaaaaaaaaa...dah nak dekat ngundi tapi aku tak tau aku di pihak mana. Biar la orang nak cakap aku lalang sekali pun..tapi aku OVER macam pencacai BN ngan PR. Biar la aku jadi neutral. Takkan ada la parti di Malaysia atau di dunia ni suci murni 101%!. Aku dalam dilema ni nak pilih mana.

Situasi aku (pada pandangan aku):

PARTI A - NAMPAK BOLEH LA
PARTI B - NAMPAK TAK BERAPA BAIK

CALON DARI PARTI A- TAK BERAPA BAIK
CALON DARI PARTI B -  BOLEH LA


Ok, nampak tak situasi aku kat atas tu. Sepatutnya kita vote ni atas parti atau calon??? Rasa tak mo turun ngundi pun ada. Tapi orang cakap tanggungjawab...kalu dah tanggungjawab..sok kat akhirat mesti ditanyakan?? Adus...aku berharap sangat sok lusa nak ngundi aku dapat jawapan. Seboleh2 xmoh la aku buat pilihan bila kertas X ada di tangan. NOPE! 




***Beronline kat library...kat umah dok leh weh wat keja. Budak kecik yang bakal jd Pakar IT suka kaco.***

No comments:

Post a Comment