Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 22, 2013

Rasa terawang2...oh Hilman Yong





Adoilaa la...kuat berangannya aku. Awat duk tingat Hilman Yong ni. Aduss berdosa ngan mat pezal. Ha ni la gara2 melayan sangat novel...tapi thump up berkali2 la kat penulis Awak Suka Saya Tak. 5 hari aku baca..rasa macam dekat sangat ngan insan bernama Intan dan Hilman. Sangat secocok depa dua ni. Tapi sume ni fantasi!! Pandai penulis membuai2 perasaan pembaca. Macam aku ni..aduhhh over melayan.

Aku gerenti tak da la laki kat dunia ni macam Hilman Yong tu. Eee kan best mat pezal seromantik cam Hilman. mat pezal kalu melawak..mengusik..loyar buruk...memang aku leh kasi 10 bintang ngan sekali bintang2 kat langit nuh. Romantik..nan ado. Ada pun dulu2. Anak dah dua...hurmmmmm sop sop sop. Cehhh..."sop sop sop" ni dalam ASST dah jadi sebutan aku dah. Haiyooooo penangan yang teruk. Sedap baca novel ni sebab tebal. Aku tak suka eh novel nipis2. Apa barang nak layan. Setakat ni novel paling tebal aku baca novel Bukan Puteri Lindungan Bulan. Walau ending tergantung...tapi semangat Lara tu meresap sampai ke hati. Berminggu aku kenangkan Lara yang kematian orang tersayang. Al-fatihah kepada penulis. Karyanya sangat2 bagus sebab dapat anugerah apa ntah..lupa lak aku.

Sapa rasa nak beli novel ASST...tak yah teragak2 la nak beli ke tak .... beli ja. Aku pun mula2 duk timbang nak beli ke tak..duk tengok kat popular asik ulang cetak. Last week aku pegi ehh tinggal dua ketoi ja...terus la rembat. Balik umah koyak plastik..hamboi kemainnnn dah cetakan kesebelas!!! Kaya la kak melur jelita. kikikii. Next week dapat gaji nak rembat I Love You Stupid lak!!!




No comments:

Post a Comment