Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, January 29, 2013

Sambung lagikkk Percutian.

Lepas mangrib merayap cari makan kat area Cenang. Perghhh 5 tahun dulu tak da la banyak sangat restoran mewah..lani bersepah. Tapi minta maap je..macam tempat tak halal lagi meragukan. Maka kita menapak la cari tempat yang kita tak ragu2 masuk and melantak. Berat wei dukung budak tembam ni.

Ni dia orang2 bawah rombongan kelolaan aku kekke

Akhirnya jumpa gak restoran ni. Kami terpaksa patah balik nek keta sebab tak larat nak jalan jauh bawa budak.2 Dekat ngan muzium padi. Okes meh aku ceta ngan ikhlas dan sejujurnya. Nama restoran ni tak silap restoran Hj Ramli. Menu kami makan 4 set nasi paprik dan 1 set nasi putih tomyam campur. Air biasa2 je la macam teh ais, teh o...milo gitu bersama 2 gelas fresh oren. TOTAL RM75. Maap nak cakap. GILA BAPAK KOBAUUUUUUUU MAHAI. Restoran pak haji. Tak tau la kalu dia cakap tu dah abis murah. Tak pa..kita doakan Pak Haji ni cepat kaya and pegi mekah lagi. Aminnnnnnn.

Ni gambar keesokkan hari. Lepas je breakfast berdesuppppp ke Cable car semula. Semalam tu tak sempat naik..So, pagi tu cepat la takut ramai Q. Yang best..mati2 aku ingat harga masih rm28..sekali rm15 jerrrrr....Ringan tangan aku hulur duit. Eekkekek. Budak2 rm10 je. Aqil sangat sangat sangatlahhhhhhhhh teruja. Aku naik kali kedua. Tapi ohhhhhhhh still gayat.

Tengok muka Aqil sambil badan berdempek ngan aku. Haaa tau takut. Semalam tu tergedik2 nak naiknya...Adik plak...hurmmm ada aku kisah? Sungguh dia belum mengerti. :)



Gebu kulit minah ni. Aku pulak yang nek geram tengok. Macam nak minta tukaq pun ada..:P

Tuuu eksyen kemainnnnnnnn. Jangan cuba2 pegang dia..kang dia tempis sambil pekik. Bikin sakit hati saja. Maka biarkannn..

Pak Arab yang nek sesama kami tolong snap kan. Alaaa konon2 nak balas budi la tu dalam cable car aku minta hepon dia tangkap gambo dia ngan bini. Sian aku tengok dia nak snap cam susah..maka aku offer la nak tolong. Wahh baiknya aku. Uwekssss

Kalu la pegi tak bawa budak2 ni..rasa nak duk lelama atas tu. Tapi bila pegang lengan Afiq...terasa sejuk gedi..kesian la plak.


Okes...jambatan tu dah ditutup jer harap maklum. Aku rasa takkan dibuka dah sebab nampak macam nak mereput. Dari sumber diperolehi menyatakan tak dapat diselamatkan dah. Berkarat sana sini. Nak baiki mau juta-jutaan. Nak minta federal baiki..nak ker. Kedah kan bawah ______________. ha isi tempat kosong sendiri. Nasib baik la aku sempat merasa lalu jambatan tu ngan Mat pezal dulu. Gayat and nyeri. Fuhhh,.

Payah tul nak senyum!

Tengok...sampai dia letih berjalan. Aku biar dia jalan sampai dia minta untuk didukung. Tau gak letih ehhhh. Oh ya..mak ngan aunty aku tak nek. TAKUT! ekekekk Niat hati nak seret gak tapi takut orang tua tu tido ngigau plak..kang Tok Usop marah aku kang. Cancel lah.

No comments:

Post a Comment