Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, January 29, 2013

Lagi...jalan lagi jalan...Taman buaya Langkawi


Lepas turun Cable car kembali semula ke kandang arnab. Aqil yang ajak. Tak puas men ngan biantang gigi besaq
Then ke sini. Kat mana ni??? Tengok bawah

Tengok sang bedal. Time sampai boya ni duk bedal2 makan.

Ni antara boya yanhg tertua dalam taman buaya Langkawi. Besaq. Gerun tengok sampai Aqil...ce tengok kedudukan Aqil dalam gambar di atas


kandang yang menepatkan boya cacat. Sian.

Lalu bawah jambatan yang dipenuhi boya. Lepas abis lalu jambatan tu tetiba tok timah kata :ishh kalu la jambtan ni runtuh...kenduri la boya" hishh mak aku ni..Nasib baik aku dah jejak tanah...kalu duk atas jambatan tu mau aku lari cepat2 dari situ. Ohhh tak dapat digambarkan.

Harus berposing sini. 5 tahun dulu pun penah posing sini. Masih tak berubah. Kot la nak tukar lanskap tu lagi cun. Hurmmm macam tu la juga.


Cam biasa..Aqil takut nak dekat. Adik dia..hurm..letak je bagi dia jalan terus slumber dia hentak bontot dia atas boya tu. Tak perlu disuruh okes. Gud boy!


Tak tahan panas. Time ni dia minta aiskrim. Maap tak dilayan. Banyak tempat lagi nak pergi.

Ni Tok timah shopping kat pantai pasir hitam tak silap. Aku cucuk jangan beli sini sebab mahal lah. Kami singgah sini pun sebab nak makan. Depan tu ada kedai makan. Alhamdulillah harga tak mencekik. Aku amik sotong goreng setimbun ngan hati ayam bersama teh ais rm5 je. :)


No comments:

Post a Comment