Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, January 8, 2013

Kesiannya blog haku

Ehh aku pun pelik awat busy benor aku ni. Ker sebab malam2 aku just online ngan hepon ja..jadi malas nak buka blog. Ntah apa je hepon aku tu tak leh nk update blog. Tersekat2..malaih nak godek2.

Sudahnya banyak menda peristiwa aku tak update dalam ni. Uwaaaaaaaaaaa...Napa jadi begini ntah. Malas nak bebel..sebab letih bebel Aqil kot. Tambah skit lagi penat bebel Afiq jugak. Eh budak kecik tu dah pandai macam2 dah. Lotih mak. Now dah boleh bertatih skit2...tapi still takut2. Pastu dah pandai melawan abang. Dulu kalu abang rampas mainan kat tangan dia..dia hanya mampu menangis. Lani? Hurmmm dia terus gomol abang dia..siap tarik2 rambut. Ada kala abang plak yang tiyak. Haaa hambek. Ingat hang kuat sangat buli adik..lani adik dah besar..sori ler.

Aqil hari dah masuk hari kedua Taska kemas permata.Semalam ok je...hari ni dia buat perangai.Abah dia hantar, boleh dia lari kuar nak ligan abah dia balik. Sorila abah hang nak layan Aqil oi...hang duk la situ sampai petang. Taska depan umah ada je ni tapi waktu sekolah smpi tengahari ja..so cancel. Lagi2 aku pikir kebarangkalian dia lari balik adalah sangat tinggi! Alahh buka pintu nampak tadika..so tak lehhhhh...kena hantar jauh skit. Taski in sha Allah tahun depan. Hantar dia taska waktu sampai petang bukan apa..sebab kesian kat mak aku. Dah la adik pun lasak kemain lani. Pasti Aqil selalu usik adik...payah. Kadang2 mak aku solat sampai nak tergelincir waktu. Eee rasa berdosa plak aku. huhuhu


Okey la..nak tempek gambar Aqil. Uniform tak dapat lagi..kasi pakai baju biasa dulu.


1st day p taska. Mood ceria...hang tak tau hang kena duk sampi kul 5. Kuikuikuiii



No comments:

Post a Comment