Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, November 28, 2012

Malas

Jarang gila la ni aku update blok. Ekceli banyak sangat yang berlaku dan banyak peristiwa sepatutnya aku catatkan kat sini. Tak da yang menarik sangat...banyak perkembangan Aqil n Afiq. Tapi tu la..asal nak update ada je keja len nak buat. Kalu malam lagi la dok sempat. Sejak dua mejak ni asik balik umah sampai malam. Sampai dekat2 penghujung mangrib. Letey usah cakap la harung jem stoberi kat bridge PP tu. Masyallah...sampai sakit badan..lengguh kaki tak dapat bayangkan. Huhuh tapi apa boleh buat..ni ja rezeki keluarga kami.Demi kesenangan anak2. Boleh je kalu Mat pezal keja sorang...cukup je dia sara kami anak beranak...tapi orang macam aku ni..ohh tak boleh. Sia2 je aku study ... sampai berhutang PTPTN tu. Aku rasa kalu tak da hutang tu...rela je aku duk umah. Syok ooo berkepit ngan anak2. :) Berkepit ngan abah anak2 lagi la syok!! Ekkeke

Ni duk komtar lagi. Tunggu kawan abis saki baki problem untuk hari ni. Haihh mujur la tumpang bos hari ni. Selamat2. :)

No comments:

Post a Comment