Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, October 9, 2012

Besday Afiq

Uihhh dah lama terbiar blog ni. Seres busy sejak kembali kerja. Sampai umah pun kadang2 mangrib atas jalan lagi. Sampai umah terus layan anak2 walau bdan bau masam. Afiq lagi la...nampak muka mama dia ni...siap jerit "nenennnnnnnnnnnn..nenennnnn" ha tau tak tu apa tu nenen? Tak tau? Malas aku nak bagi tau. Cari sendiri. :P

Frust ni sebab pics besday afiq banyak ilang. Eh bukan ilang...tapi di sabotaj. Aqil la..abis delete folder pics adik. Sekarang yang tinggal hanya dalam hepon aku ja. Skit sangat. Sian Afiq...dah la wat majlis kecil-kecilan...abang plak sabotaj! Eeee geram aku.

Ini kek aku beli ada tanda harga rm38. Sekali bayar orang tu cakap rm58. Bodoh! tertipu aku.

Afiq tak teruja..aku yang lebih2...macam aku punya kek.


Wif Tok Sodah


Hishhh aku dah rotate pun jadi gini apa pasal aaahhh? Eh tak kosa aku nak belek lagi...sila rotate pala anda sendiri.

1 comment:

  1. oii... rotate blk pic tu... penat aku kena pusing laptop...

    ReplyDelete