Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, September 28, 2012

Tak tahu nak plan hapee

Wahhhhhhhhhh Afiq dan nak setahun!!! ahad ni cukup la setahun Afiq. Tapi yang sedihnya aku tak da bajet nak wat majlis Afiq. Ohhh sungguh sedih! Tak macam aqil dulu siap tempah satey segala macam lah. Tiba tang afiq, mama tak da modal plak. Mat pezal pun sama...kilang dia pun macam skit lagi mau bankrup. Asik bagi cuti je..mana mau masyuk poket.

Plan takat hari ni macam beli kek sebijik ngan kendurikan KFC dah la kot. Wat kecik2 dah. Alosss sian Afiq! Sori sayang..sop sop sop...Abang dulu siap dapat hadiah macam2 sebab mama jemput kawan2 mama. Kawan mama kan kaya2 harharharr takkan nak mai majlis tangan kosong...:P

Ingat nak beli la mainan kasi hadiah kat Afiq...tapi pikir balik...comfirm hadiah tu abang yang rembat punya lah! Hishhhh nak wat lagu mana niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hadiah mainan tak dapat...tapi mama ada hadiah lagi satu untuk Afiq. Kejam skit hadiah ni sebab hari isnin mama nak bawa Afiq gi klinik. Situ ada hadiah..tadahkan paha je...nanti nurse kasi. Jangan demam sudah...:P

No comments:

Post a Comment