Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, September 20, 2012

Soalan untuk Aqil

Ada beberapa hari lepas bergolek2 tiga beranak atas katil...aku terfikir nak tanya Aqil satu soklan.

Mama : Aqil....nak tak adik lagi? 

Ntah tetiba aku tingin nak tanya. Padahal takut gak kalu ter ter ter kuar sorang lagi. Memang anak tu pembawa rezeki..tapi kalu boleh aku nak Afiq dapat perhatian secukupnya. Biar dia manja secukup2nya...sebelum nak bagi dia jd abang.

Aqil : Ni ada adik dah.

Mama : Cam ni...aqil ada adik dua la nanti. Satu adik Afiq...pastu ada lagi satu baby kecik dalam perut mama ni....Nanti perut mama besaq....aqil dapat la adik sorang lagi. Jadi la duaaaaaaaa

Okes lepas tu Aqil cepat angkat tangan sambil goyang

Aqil : ooo Aqil tak mau laaaaaaaa

Masa ni aku nak tergelak gila sebab nampak dia adalah sangat2 serius! Hahhahha

Mama : Apsal lak tak mau...mau laa

Aqil : tak mau la....mama tau tak..letih jaga adik!

Terus la aku gelak puas atas katil tu. Poyo gila jawapan. Bila masa Aqil jaga adik????? Buli adik ada laaa.

1 comment:

  1. jawapan yang mantaaap.. tahniah aqil... hahahaha

    ReplyDelete