Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, September 5, 2012

Sian Aqil

Start awal pagi kemarin Aqil muntah beserta cirit. Sian tengok. Makan pun tak lalu. Puas pujuk nak suap 1 sudu nasi...Kalu dia makan 3 kali telan aku dah syukur lega dah. Makan ubat buekkkkkkkkk kuar balik....Kul 4 pagi siap bawa jumpa doktor sebab aku tak sanggup tengok dalam tido dia leh muntah. Ishhh teringat aku masa time peknen..klu muntah alahaiii rasa hilang sume nikmat. Sangat tak suka ok. So, aku paksa mat pezal bawa dia p klinik 24jam gak. Dapat 4 botol ubat beserta 1 ubat sumbat bontot kasi ilang rasa muntah.

Pagi tadi dia start muntah balik. Cirit pun ia jugak. Pampers tu kejap2 tukar. Huhuhuu..Tapi kan, dalam duk sakit tu ingat tak da la mood nak usik adik. Huh tak da maknanya. Pantang adik merangkak lalu sebelah dia..sempat je kaki @ tangan dia men kuis2. Yang adik plak pantang dicuit..mestibunyi punya la. Manja la sangat.

Pic hiasan puan blog and anak2 puan blog

No comments:

Post a Comment