Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, September 13, 2012

Makan

Now aqil dah kembali sihat syukur alhamdulillah. Dekat seminggu gak Aqil cirit...duk pikir tak ok nak check kat hospital. Tapi dah ok..syukur. Tak sanggup sebenarnya nak bawa dia pi hospital. Kalu pegi hospital biasa la...mesti nak wat ujian itu ini huhu aku sendiri takut jarum, apatah lagi Aqil!!!

Dah sihat ni aku ngan Mak timah dalam proses menggemukkan Aqil semula. Memang berat dia turun giler2 sampai nampak tulang rangka. Malam2 bila aku peluk dia..dalam hati "Ya Allah kurusnya anak mama" sedih sangat2!

Okes masa time dia cirit tu susah gila dia nak makan..puas aku pujuk

Mama : Aqil...makan la skit...Aqil nak jalan pun mama tengok Aqil tak larat

Aqil : Tak mau

Mama : Plezzzzz makan la skit. Kurus dah Aqil

Aqil : Lahhh biaq pi la...mama pun kurus tak pa pun

Haaa nak ambik kena aku sebijik. Hishhhh masa tu aku salah diri gila2..apsal la aku tak gemok????

No comments:

Post a Comment