Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, August 3, 2012

Tentang anak-anak

Now Aqil dah nak dekat masuk 4 tahun...Afiq skit lagi nak masuk setahun. Kejap masa berlalu. Rasa baru je dapat Aqil...tup2 aku dah jadi mak kepada 2 anak. Baru perasan makin tua...:P

Aqil sekarang makin lasak ..bak kata orang tau2...buaihh kemain. Hari2 makan penampaq aku. Larang langsung tak nak dengar. Kalu dia lompat sampai jatuh berguling, kejap je tiyak..pastu ilang sakit buat balik. Ni dalam posa ni, sampai perit anak tekak aku duk menjerit. Dah 3 hari lepas sahur aku amik ubat sakit tekak. Ubat yang hisap tu. Nasib baik sedap...huhuhuh. Aqil ni ada satu perangai, pantang tengok adik bersenang lenang...mula la dia mengacau. Sakit hati plak aku tengok bila Afiq duk best main2..tetiba si abang datang terus rampas barang main adik. Apa lagi, yang tu pun kepala angin..melalak tak sudah. Penin2

Afiq plak kemain laju dia mengesot (mengesot ehh? alaa yang macam mat askar darat tarik badan bawah duri tu..).... merangkak tak buleh2 lagi. Nak kata badan besaq..aku tengok dah makin kecut sebab tido kurang...asik nak main je. Badan dah tak berketul-ketul dah. hukhukhukkk...Mulut dah pandai bebel...paling sedap bila dia tengok abah dia..."Bahhhhh" alahai...tang mama plak " mamammamamma" skit punya panjang panggil aku..Merajuk NO. 1!

No comments:

Post a Comment