Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, August 13, 2012

Nyesal tak sudah

Gila posa kali ni...ketara berat aku menjunam jatuh. Fobia aku nak timbang. Berat aku kembali macam zaman anak dara dulu (kurus kianggggggg). Rasanya sebab aku nyusukan Afiq sama...sebab tu berat aku terus jatuh dan jatuh. Tak pa la...demi anak, aku sanggup ja. Walau apa2 terjadi, aku okey lagi asalkan anak aku sihat.

Ceta pasal sihat ni kan..sabtu hari tu aku ngan mak timah bawa Afiq gi bazar kepala batas..Bayangkan sepanjang tu aku je dukung Afiq. Waaaaaaaaaaaa tak tahan gila sampai nak beli pa2 aku terpaksa kata gini "Adik tolong akak, bagi akak dulu. Akak tak larat dah dukung anak ni" Hahahha hilang abis malu. Aku kan pantang orang potong2 line sekali kena debik kat batang hidung aku. Aku plak potong line orang...tapi ni kes terdesak gila. Gila tak larat okey! Memang ada yang wat muka tak puas hati...lantak la..janji aku minta baik2. Tak baik tau marah dalam posa. Kahkahkah (mentang2 kena kat aku kan). Sepanjang beli tu aku siap pesan kat tok timah...beli ja mana yang tul2 nak beli..jangan survey2. lepas zap sana sini....last2 mak aku nak beli apa ntah. Aku tinggal je dia..aku terus lari masuk keta. hahahha. Lepas letak Afiq dalam keta...fuh. lega! Ni saat aku menaip badan aku still ada rasa sakit2 tang belakang. Sian Afiq...apa punya mak tak larat dukung anak sendiri. Sori sayang...huhuhu

Okey kembali kepada berat badan...Abis suar aku longgar gila. Ingat nak beli tali pinggang tapi pikir balik posa dah nak abis. Mesti nanti berat naik balik (berharap sangat laaa). Pastu tingat suar2 levis yang aku jual dulu...adusss dah la mahal nak beli, aku p jual plak. Kalu aku tak jual dulu...kan boleh pakai balik? waaaaaaaa nyesalnya. Sekarang aku nak beli levis pun berkira gila...keja tarak ma. Wet simpanan aku tak nak kacau. Nak beli pa2 senggih kat mat pezal ja. Nasib baik dia faham! Tapi hat mahal2 aku simpan ja dalam hati...wat pa nak beli mahal kalu yang murah pun dah okes. Bersederhana la time2 gini kan. Nanti kalu ada kerja...kita kembali melaram balik!kehkehekeh. Aku dah berjanji dalam diri..taknak jadi isteri yang kuat meminta2 sebab aku penah keja..tau macam mana susah cari duit!


No comments:

Post a Comment