Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, July 13, 2012

Ohhhhhhhhhhhhh

haiyaaaaa...ingat duk umah saja tak da la memenatkan tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aduh bisa capek juga sih. Langsir aku lagi 4 keping belum disentuh..tu belum campur ngan anak langssir. Design macam manapun belum pilih lagi. Ingat bila anak2 dah tido leh la wat keja...tapi bila sorang tdo...sorang berjaga... tak da maknanya juga. Ini pun taip sambil riba Afiq. kemain dia pun nak taip sama. Ha afiq... ce taip tengok



  ub m rfh jlh , n


ok dah... tu Afiq taip. pantang letak jari dia kat keyboard...suka dia. Anak IT la katakan. Haaa sudah...semacam je Afiq kentut ni...bergegar paha mak. Hurmmmm Afiq berak. Tadi baru basug bontot abang..ni adik plak. So, tak da maknanya nak rileksssssssssssss

No comments:

Post a Comment