Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, July 3, 2012

Marahkan Aqil

Geram tul dengan Aqil  semalam. Ada ke patut tetiba dia masuk dalam almari baju kain (dah lama beli sebab malas nak menyemak bilik tambah almari kayu...)..pastu jerit2 panggil nama aku. Sekali kaki dia tersadung dekat kain dalam tu..terus jatuh kuar..abis terkoyak almari tu. Waaaaaaaaaaaaaaaaa...Aku malas dah nak beli baru. Hishhhhhhh saja ja dia nak cari pasal ngan aku.

Mama : tengok...dah terkoyak. Esok abah balik kerja tanya..nak jawab apa?


Aqil : laaa nak jawab apa...jawab kena beli baru la.

Erkkkk terbeliak la kejap bijik mata aku. Pandai menjawab..ada je idea hang ehhh. Bab beli2 sume hang pandai..lepas tu pasal duit...tala mama je. Macam la mama ni menteri kewangan malaysia!

No comments:

Post a Comment