Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, July 9, 2012

Buat projek

Asalkan aku tebarkan kain ni panjang2...cepat je dia nek atas kain dan rampas pembaris atas kain.

Aku tinggalkan kejap je kain ni depan TV, lepas tu naluri tak sedap hati...datang tengok..Uwaaaaaaaaaaaaaa.. Aku dah sorok gunting tapi pandai plak Aqil cari. Sampai hatimu Aqil buat mama gini.



Aku ada cakap kat mat pezal, jangan marah kalu langsir untuk raya taun ni siap lagi 2 tahun! Huh

No comments:

Post a Comment