Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 26, 2012

Best TAPI...

Best! sebab syok plak duk umah ... tak kerja...Duk umah jaga anak2. Penat memang penat layan karenah depa..tapi kalu lelama cam ni macam nek lemak plak hero dua orang ni. Tambah2 Afiq...hamboi kemain dia asik nak berkepit ngan aku ja. Kadang2 nagn maktok dia pun tak moh dah. 24jam nak berdempek ngan mama ehhh...

Pastu,..dah tak kerja ni..aku minta mesin jahit...kain langsir...nak makan itu ini...nak jalan sana sini..sume dipenuhi (ujian untuk mat pezal..hehhe). Pastu 2,3 hari lepas cakap nak oven..sekali kul 3 tadi dia ajak p gaint. Aku cakap nak wat apa...dia cakap ikut ja kalu nak. So, zup zup zup siap sampai pakaikan baju Afiq dalam keta punya nak cepatnya. Yelah, kul 5 dia dah nak kena siap2 masuk shift malam.

Sampai gaint SP nampak dia p kat bahagian oven. Soh pilih. Wowwwwwwwwwwwww...syoknya. Penin gak nak amik oven biasa ka...amik microwave. Harga lebih kurang je...last2 aku amik yang oven grill tak sampai pun rm300. Nak amik yang mahal2 takt tak terguna..kang diperli kaw2 oleh mat pezal. Ohhhh tidak sanggup aku. Ehehhehe

1 comment:

  1. Syok2.. dok umah.. Leh layan ank2 yg sedang membesar... Biar ank membersar dah aah, jgn mama nye nk membesar gak...

    ** Lawa banner.. Mana mat pezal ngan aqil?? Hahahaha...

    ReplyDelete