Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, June 26, 2012

Terkena lagi dengan Aqil

Lepas dinner tadi sekeluarga lepak depan TV. Aqil tak join pun makan sebab dah kenyang makan kuih apa ntah tok ayah dia beli kat pasar malam. Masa aku lepak main ngan Afiq...Aqil ada panggil aku

Aqil : Mamaaa...


Mama : yeaaa ( aku tengok dia sekilas pastu sambung main ngan afiq)


Aqil : Mamaaa tengok la ni aqil buat apa

Mama : Ishhh apa tu? ( aku tengok block kayu berselerakan je depan dia bersila tu. Ntah...langsung aku tak dapat teka dia buat susun atur apa)

Aqil : Buat bodo ( jawab Aqil tanpa pandang muka aku dengan menggunakan nada perli ; aku la rasa macam nada perli sebab tak endahkan dia)

Haaa kureng asam pedas tul anak bertuah ini kan???

No comments:

Post a Comment