Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, June 13, 2012

Sungguh aku tak faham!!!

Time cuti adalah hari2 yang aku nantikan. Rasanya bukan aku je..sapa2 pun suka cuti. Time ni la nak main ngan anak2. Sejak dua mejak ni aku pasan sangat, Afiq ngan Aqil kamceng giler. Afiq ni..asalkan abang dia men apa pun depan ni...dia melonjak2 badan nak duk dekat abang juga. Pastu kalu abang wat lawak ntahpapa..amboi kemain gelak suka. Aku acah dia, kadang tu dia buat dek. Terasa macam dia kata "ntahpapa la mama aku ni wat lawak. Langsung tak lawak. Tak kosa la nak gelak" huhuhuhuhu

Kalu Aqil wat kasar2 ngan dia..tak la plak dia nak tiyak..kalau sakit sangat baru dia tiyak. Punya la baik ngan abang dia. Ada petang tu...aku golek2 depan tv ngan Afiq...(masa tu afiq tu jamah ibu kaki dia..ekkekek) Aqil masuk umah...terus mai dekat kami. Ngan muka slumber kata "Woiii budak gemok!" Sedapnya mulut berkata2!. Afiq terus gelak mengkekeh.Tak paham betul aku hero2 aku ni.

No comments:

Post a Comment