Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, June 7, 2012

Politik

Makin lama, makin nek loya aku bila baca pasal politik. Tak kira ler kerajaan sendiri atau pembangkang. Sama je 2x5. Kotor dan jijik. Tak habis mengata sana sini. Orang politik ni macam dah jadi orang pendendam. Sebelah sini bom sana, di sana berusaha bom balik sini. Gitu la..tak penah sudah2. Macam budak2 gaduh gayanya. Ni kalu PRU sok lusa...mau aku lepak depan TV je. Buang masa je kalu aku pegi pangkah wat undi rosak. Wat kotor baju aku je.

Anak2 muda sekarang kemain rancak la ngata sana sini tak kira la orang politik tu tua..kot la nak hormat. Ngata sedap mulut. Contoh anak muda berani ngutuk Tun M...weiiiiii tolong ingat skit jasa orang tua tu. Kalu tak boleh respect dia sebagai orang politik...boleh tak hormat dia sebagai orang tua. Bukankah hormat orang tua itu ada dalam TUNTUTAN AGAMA?? Jangan la over sangat sampai moral letak bawah ketiak masam anda.


No comments:

Post a Comment