Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, June 12, 2012

IPAD

Ada dua tiga hari lepas...mat pezal duk melawak sakan dengan Aqil. Masa tu aku baru je switch off lappy aku..pastu nek atas katil lepak ngan Afiq. Tak amik pusing pun Aqil dan abah dia melawak ntahpapa..pastu 2,3 saat kemudian aku nampak mat pezal terpijak lappy baru aku. Uwaaaaaaaaaa geramnya aku. Menda baru kan...sapa2 pun sayang

Mama : Abanggggggggggg laptop i tuuuuuu. Waaa rosak kang.


Abah : Alahhh kalu rosak abang beli len laa


Mama : Kalu mama buka tak leh on...abah beli ipad!


Abah : Alos....setakat ipad tu abang boleh bagi la...cakap nak yang macam mana? yang ada wing ka...tak dak wing? 

Katanya dengan penuh semangat sambil buka almari amik barang yang dalam plastik kaler biru. Uwaaaaaaaaa...faham kan maksud dia? Loyar buruk tak sudah2. Nasib la aku. pastu dia layang2 menda dalam plastik tu depan mata aku. Soh aku pilih. la-la tu gak dia kena penampar aku. Huh! kasi i marah lagi.

No comments:

Post a Comment