Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, June 26, 2012

2 Hari lagi

Lagi 2 hari aku bersama kawan2...lepas ni aku akan bawa haluan sendiri. Dah apply UL masih tak dapat feedback, sangat2 meresahkan jiwa. Sambil2 tu aku dah cuba cari peluang kat company lain..macam biasa asalkan dah anto resume pastu dapat respon dah closed. Memang pala hotak letak kat bontot, kalu dah close duk open iklan apsal? Sangat membazirkan masa aku!

Plan dah ada cuma nak laksanakan tu macam payah. Susahkan bila nak mula apa2 yang dirancangkan. Takut tak jadi pun ada ni. Tapi aku takmo la lewat  sangat bertindak..masa adalah segalanya bagi aku. Lambat bertindak..maka lambat la hasilnya kan? Modal dah ada ni...ishhh sayangnya nak guna wet simpanan! Huhuhuh

No comments:

Post a Comment