Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, May 31, 2012

Seluar dalam

Hakhakhakk apa punya tajuk la hari ni..:P Ceta ni dikisahkan oleh adik aku. Ceta yang benar dan benar belaka..bukan mereka cerita.

Adik aku ni kerja cikgu budak kecik (taska), banyak giler cerita budak2. Now dia tengah cuti seminggu dan ada di kampung bawa balik Durrani. Laki dia plak outstation kat Terangganu.

Dia ceta ada satu pagi tu ada budak girl taska minta ke bilik air nak buang air. Maka dia temankan lah...budak2 bukan leh harap kalu sorang2 kat toilet kan. Kang jadi pa2 cikgu juga salah. Masa budak tu nak londehkan suar keciknya adik aku berkerut dahi yang menimbulkan tanda tanya


Cikgu : Nina (bukan nama sebenar)..apasal spender ikat getah tepi?

Pelik la adik aku tengok suar cam semacam je ikat getah tepi pinggang. Tapi memang leh agak la mesti sebab besar kan..tapi terlintas di hati nak tanya jugak. Alahh spender budak2 berapa RM la sangat..tambah2 tempat adik aku, ramai mak bapak golongan kaya-raya..kerja hebat2. Takkan spender anak tak mampu beli?


Nina : Ni suar mama la..suar nina dah abis pakai, mama MALAS basuh. Dah longgar, mama ikat la getah tepi ni.

Kalu aku ditempat adik aku..sahih aku dah gelak guling2 sambil tepuk lantai.. HAHHAHAhah (teruk gila kan aku suka je gelakkan orang..:P)

Adik aku ceta sambil bebel...tak sangka ada manusia malas tahap yang tak da istilah dah ni. Aduss..maknya tu tak pikir malu ke? Ada lagi satu ceta, taska adik aku memang ekon memang sejuk giler...mak bapak pun ada kompelin ekon sejuk sangat. Dalam komen2 TAPI, bonggok tahap tak da ubat sebab still pakaikan anak suar pendek/skirt pendek. Adoiiiii...langsung tak kesiankan anak ker? Dia ingat cikgu2 ni leh betulkan ekon kat satu bangunan tu? (ekon ni bukan yang kita leh adjust ok, ekon bangunan...fahamkan?) Kalu nak story..macam2 adik aku ceta. nanti ada yang pelik2 nak letak sini lagi lah..hehhehe

No comments:

Post a Comment