Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, May 28, 2012

Kawin...kawin...kawin

kawan2 opis (sememeh gila muka aku...cuaca alhamdulillah panas terik)



Dah tiba! Ha musim orang kawin sampai poning pala nak tuju ke mana dulu..nasib baik la tak da banyak jemputan, so sabtu hari tu terjah ke Jitra. Pastu lajak pi Padang besaq. Sangat la menggeramkan hati dan perasaan kawe!

Aqil tul2 wat perangai bila sampai PB. Aku nak shopping pun tak sedap. Huhuhu ... punya nak pujuk sampai kena kasi upah dia baju askar selai ngan lori tanah skit punya besaq kat dia sebijik. Sop sop sop..nak beli baju kat adik dia pun tak leh siap dia nangis cakap "tak payah...takpayah" hamboiii kemain, dia rembat sampai 2 barang kat adik tak da satu pun. Sian adik...Mentang2 la adik tu kecik lagi..wat adik gitu..sop sop sop. Mat pezal lak sempat rembat suar kick boxing kaler merah nyala. Aku siap pesan, beli pakai sudah jangan sampai tetiba nak ajak aku lawan boxing. Kalu ada niat sebegitu, aku nak je terus beli selai kat aku. Hak hak hak ...

Apa2 pun selamat pengantin baru nana and Sam.

P/s : Sangat tersentuh hati bila menu kenduri ada kerabu serai. teringat arwah tok sofiah aku... :( Rindu tokkk.... T_T

No comments:

Post a Comment