Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, May 15, 2012

Hujan

Ujan lebat tul malam ni..anak2 pun dah tido. Sejuk gila bilik. Aqil la niiii aku tutup ekon terus mata buka

Aqil : Jangan la tutup ekon..Aqil panaih ni

Cam tu la ayat dia. Tak kesian adik langsung. Kulit jenis apa ntah Aqil ni langsung tak rasa sejuk. Masa pi genting hari tu pun puas pujuk dia pakai baju tebal. Heran gak aku...badan dah la kering cam mama dia tapi tak lut sejuk. Ni mesti kulit spesis mat pezal ni...tu pun 2X5. huhuhu.

Mata lak tak ngantuk... nak login pesbuk pun rasa dah nek muntah. Tak tau nak tengok pa dah... Layan blog politik haihhhh nek loya tekak. Tak da ceta lucah tak sah..tak da fitnah macam tak cukup rancak...kotorkan politik ni. Dulu masa bergelar student suka gak amik pot bab politik tapi dah tua bangka cam ni baru dapat pikir tak da pun politik yang betul2 leh sokong 100%. PRU nanti tak tau la nak pangkah mana. Tak pi ngundi berdosa dak aaa?? :P

Aku nak merepek sini pun tak da modal. Huhuhuu. ALaaaa aku sambung baca novel pun tak pa..tak abis lagi ni baca novel 7 hari mencintaimu...tebal gila. huhuh. Kemarin baru abis baca novel Yes Bos..padahal dah lama aku beli baru abiskan semalam. Best gak ceta tu..baca leh gelak2. Masa aku gelak Aqil pasan

Aqil : Mama ni duk gelak apa?Mai Aqil nak tengok jugak

Aku tunjuk je.

Aqil : Mana yang gelak2? 

Ades puas gak aku nak explain kat dia sebab apa aku gelak. Kalu novel tu bergambar senang ceta la kan. huhuh Aqil bagi pandai ABC dulu...lepas tu nak menyibuk pun tak pa. :P

No comments:

Post a Comment