Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 2, 2012

HUhuhu...fikiran terganggu kejap. Kena luah gak kat sini sebelum mula sebarang kerja. Masa odw mai keja tadi dengar berita lebih kurang macam ni "seorang remaja lelaki ditahan kerana melemaskan bayi yang dilahirkan teman wanitanya dalam baldi" Hishhhhhhhhhhh geram aku! Anak sapa tu?????? Kejam gila hang noh. Patut mak hang lemaskan hang dulu masa lahir hang. Bahabiiiii la orang macam ni. Dah la hang meromen anak dara orang pastu bunuh anak sendiri. Puas hati la dah bunuh anak sendiri??? Dah buat silap patut bawa2 la bertaubat adik oiiii..hang ni orang ka setan dik?? ohh silap hang still orang tapi dirasuk setan maka berdekah2 la setan tu membuat tipu daya ke atas cucu Adam dan Hawa..


Adesss pedih dada aku kalu layan berita gini. Kalu tak nak...bagi la kat orang. Bukan wat cam ni....Tak pa baby..tempat mu di syurga sayang..kalu baby hidup pun...ahhhhh tak nak cakap lahh...sedey2...

No comments:

Post a Comment