Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, May 14, 2012

Hahahha...fadan muka Aqil

Semalam sedang aku menyusukan Afiq atas katil..Aqil lepak kat bawah sorang2. Pastu aku pasan dia macam sibuk ja kat bawah tu. Setau aku aku bancuh susu sebotol  kasi dia pump. Tapi muskil tangan dia macam rancak duk wat sesuatu.

Mama : Aqil buat apa tuh??


Aqil : Tak buat pa-pa lah


Mama : Macam ada keja ja tu..Cakap tul2 Aqil buat apa?


Aqil : Tak buat pa2 la

Pastu aku cepat2 bangun dari pembaringan tengok dia cepat2 sorok sesuatu di belakang dia

Mama : Haaa tu sorok apa tu? Cepat tunjuk!

Pelan2 dia kuar sesuatu. Haaaaaa Yoko Yoko aku nya..pastu ada bau Yoko Yoko

Mama : Aqil pakai ka????

Dia tak jawab ..hanya senggih. Okes tunggu berapa minit nanti tengok apa kesannya. Aku sambung nyusukan Afiq lepas tu...


Aqil : waaaaa mama....adoi laaa panaihh kaki Aqil

Hahahha start tiyak dah. Ha, rasakan!

Mama : haaa boh sebelah kaki tu plak. Tu baru letak skit kan


Aqil : mama jangan aaa. waaaaaaaaaaaaaaaaaaa Adoi la...Adoi laaa

Seres aku rasa nak gelak guling2 masa Aqil sebut adoi la..adoi la. Kejam gila aku kan, gelakkan anak sendiri. Senggal punya mak. Tu la kan degil...memandai sangat. Pastu aku tak layan Aqil bangun pi melolong kat mak tok dia. Tok abah dia pa la..gelakkan dia. Tu la larang tak dengar. Sebelum ni aku dah pesan jangan main apa yang tak boleh. Pandai senyap2 amik. Ha amik hang Aqil. Lepas ni tobat tak nak sentuh dah barang2 tu.

Tengok dia tiyak tak henti aku amik tisu basah je la lap balik walau ubat tu dah pun serap masuk dalam otot kaki...:P Lepas setengah jam, dia start buas balik!

1 comment:

  1. Hahahahaa.. lawak2.. sama mcm ila. Dia pun kena situasi yg sama. Blk kg, buh yoko2 tokwan dia. Siap sapu kat pipi.. perut.. dah byk kali larang, tak mo dgr.. biar dia rasa... melalak2 teriak.. last2 tokwan dia bawak p berendam dlm sungai.. hehehheehhee..

    ReplyDelete