Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, May 10, 2012

Genting


Alrite...sambung pics ni plak kat Genting. Frust gila sebab keta kabel rosak. Senggallllllll. Nak bawa Aqil merasa nek keta kabel kat Genting sebelum nek kat Langkawi (cehh bila ntah nak sampai). Sian Pokda somi adik aku drive sampai nek atas. Dah la ramai manusia dalam keta. Nak jimat minyak, nek je sebijik keta dari putrajaya.




Mainan pertama. Aqil langsung tak teruja. Huh
nak letak caption apa ni?? apa2 je laa

Tu dia..ketua budak2 hahahha

Muka tahan gayat nek ndoi musing. :p

Aqil takut tul nak tekan "pedal minyak" :P

Tak sempat nak nek mainan belakang tu. hujan renyai2

Saya comel tak? hihih

Kat london :P

Nak nek GAJAH.

Apsal tangan aku macam kangroo nak lompat ja??

Akhirnya dapat gak snap 1 kuarga



No comments:

Post a Comment