Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, May 29, 2012

Budak Debab



Budak debab ni dah nak masuk 8 bulan. Berat dah 8.2 kg (timbang masa awal bulan hari tu...sekarang dijangka bertambah lagi tu). Tak larat dukung aku. Kalu letak dalam stroller bukan nak duk lelama...sudahnya abah dia la kena dukung. Nak soh mama? ohhh takat 5 minit dah letih. Tak leh jadi ni aku kena menggemukkan diri lagi ni. Wat malu ja nak dukung anak pun tak larat.


Kalu aku gemuk macam aishwarya rai yang terkini, agak2 mat pezal lari tak? Ekekeke...

1 comment:

  1. aishwarya rai bukan dah kurus ke?? bila tah aku dgn berita, kata dah kurus blk dah.. hehehehe

    ReplyDelete