Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, April 20, 2012

Bawa Aqil pi library lagik



Syukur alhamdulillah...penat mendidik Aqil...bila aku cakap jom kita p library...terus dia tanya "nak p pinjam buku Aqil ka mama?". Tapi sayang...Aqil masih tak dapat sebut library dengan sempurna. Asik sebut "ley-riy". Ntah betul ke tak aku eja ni..tapi sebut ala2 bunyi gitu la.

Ni la aksi Aqil..bila aku pilih2 buku letak kat meja kecik tu dia tak mo balik. Ajak baca kat situ gak..so layan la kejap..Dah puas bagi dia pilih nak mana satu, baru aku pujuk dia balik. Rembat 4 buah buku. Selalu pegi dapat pinjam 2 buah..kali ni pi banyak pilihan plak. Aku amik 6 buah kat rak..then bagi dia pilih mana berkenan.



1 comment:

  1. Wah.. menarik2.. tak yah susah2 nk bli.. Pjm je.. Bagus la akil, kalo ila, risau gak nk pjm, kang musti buku tu diconteng, tak pon dah lasam.. hehehehe...

    ReplyDelete