Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, April 13, 2012

Bahagia

Rabu cuti...then aku terus apply cuti supaya lebih lama bersama somi tercinta dan anak2 tersayang. Lama tak balik "villa" kami...itu yang aku nekad apply je cuti walau kerja masih ada yang tertunggak. Bila pikir balik, kalu asik pikir keja..sampai bila pun tak abiskan?? Tak pa la, next week aku cover balik apa yang aku "lepaskan" kat kekawan. Hehehhe

Pagi rabu balik umah kami...niat nak masak2 tapi mat pezal baik bebenar cakap tak payah. So, beli je lauk, balik umah tanak nasik. So. janji berasap gak ceruk dapaoq kami kann...ehehhe...Lepas zohor bagi anak2 tido..sekali mak bapak pun tertido..sunyi la bila duk taman..tak macam kat kampung...bising ngan moto mat2 rempit ja..:P

Petang tu aku buatkan cucur udang....anak2 sume dah bangun sekali ngan bapak, lepak depan TV. Haa....masa duk nikmati cucuk udang ni ada 1 kejadian berlaku. Sedang aku bersandar kat sofa sebelah mat pezal..terasa badan aku cam bergoyang. Aku jeling kat laki aku tu..apa hal duk goyang2 sofa..tapi dia pun pandang ja aku..Ehhhh aku tengok dia statik ja duk..last2 aku tanya dia

Aku : Abang rasa tak apa yang leya rasa???

Dia : Ha...rasa..


Pastu kami diam..aku sandar kat dinding plak..kali ni aku lagi rasa dan aku cam beralun2 diiringi bunyi gegaran cermin slinding door..

Aku ; Gempa bumi ka??

Dia : iya kot...bergegaq ja ni..

Aku : jom2 kuar...

Bila kuar umah tak da sapa pun kuar...

Dia : nak tau betul ke tak gempa tunggu berita/

Dah kul 6 anak2 pun macam bosan, so aku ajak mat pezal kuar jejalan ja..so..pegi JJ. Sekali sampai JJ...JJ tutup! Aiyakkkk..tanya mamat cina kat parking..dia cakap ada berlaku gegaran kedua dan amaran tsunami pun dikeluarkan. Ishh seres ni. Ya Allah..dalam tak sedap hati odw balik dan lagi singgah makan kat man cafe...:)

okes tu ceta hari rabu..semalam lak lagi BEST. Mat pezal sponsor aku gi SPA...Selalukan aku duk bunyi nak ngurut...sekali semalam dapat la gi..Siap aku buat pakej 2 jam setengah..rm107 ja! Sangat best...Tq laling...hikhikhikkk

1 comment: