Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, April 17, 2012

Anak bertuah


Malam minggu baru2 ni Aqil ikut mak tok ngan cousins aku p majlis makan2 anjuran sapa ntah kat sebelah kampung aku ni. Alah...makan2 bermotif politik la ni ... tapi mak aku ni pantang ja sapa2 ajak..dia join ja. SO...bawa la Aqil. Ada cabutan bertuah...sepupu aku yang sorang tu masukkan nama Aqil sekali. Sekali memang bertuah u!

Balik2 tu aku dah tido..pak usop yang buka pintu...Aqil terus la usung hadiah tu masuk dalam bilik siap kejut aku

Aqil : Mama...mama..bangun la..aqil dapat hadiah ni..

Mama : hmmm hadiah pa..mama ngantuk ni..

Aqil : Bangun la sat buka tengok ni..ada qeta pa..

Dia tarik tangan aku paksa kuar bilik tengok.. Sian plak tengok dia seret hadiah tu. berat..xlarat nak angkat. Aku pun buka la tengok...tapi kesian

Aqil : Laaa tak dak pun qeta...

Muka dah mencebik..

Mama : Alaaa ni ada magi..sok mama buat magi kat Aqil ehhh

Aqil : jom la masuk tido

Terus majuk. hahhahahaha..




***Hadiah ~ Gula, susu tin, kopok udang, air mineral, teh, bihun, magi cintan.

No comments:

Post a Comment