Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, March 20, 2012

Walau baru..tetap ada masalah

Haihhh geram sesangat...ingat dah dapat notebook baru lagi syok terjah msk website itu ini...tapi dah 2 hari aku try set streamyx kat notebook baqu tu..tak buleh2. Terjah masuk minta tolong En Google, macam2 tutorial bagi. Tapi still tak buleh. Ingat dah boh Window 7 ni..lagi best, tapi nek pening pala aku belek masuk situ sini..Ada besa skit dari window besa aku guna tu. Jawabnya aku nak kena call nombor 100 gak la ni. Ini la paling aku nak elakkan. Hishhhhhhh

Lagi satu tak tenteram nak guna notebook baru, bila ON je Aqil akan menjeling pandang. Asik tanya

Aqil : Ni laptop sapa ni mama??

Penat aku elak jawab..salah aku gak sebab time dia duk kaco aku wat kerja..selalu cakap dia "nanti mama beli laptop baru kat Aqil". So, ni dah ada depan mata..maka bertanya la dia berkali2 dan aku takkan jawab 'ni laptop aqil'. Uihhh tu cari nahas namanya itu!!

1 comment:

  1. hahahahahhaa..... lawak2... cuba jawab "laptop mama yg baru bli" agak2 apa reaksi akil..

    ReplyDelete