Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Sunday, March 4, 2012

Kosong

Hurmm tak leh lena plak malam ni. Tetiba rasa tak ngantuk. Selalu time gini aku dah siap mimpi sampai Jepun dah..ni terconggok depan PC. Dah alang2 xngantuk, layan blog2 ngan pesbuk. Mat pezal plak shif malam, selalu kalu tak leh tido dia jadi mangsa...Tolonglah dodoikan (cam gampang je statement...macam la budak kecik kan?)

Anak2 dah tido, tapi Afiq tidur belum nyenyak sepenuhnya. Asik ngigau je. Kejap2 aku lari tepuk2 bontot dia..Ni ikut gen abah dia la ni..kuat ngigau. Laki aku ni, bila aku cakap dia ngigau tak caya. Aku duk tertunggu gak, kali ni kalu dia ngigau nak je aku record, tunjuk bukti. Ngigau ntah pa2 disebut. Sebut nama pempuan, siap! Kang aku tolak masuk bawah katil. huahuahua.

No comments:

Post a Comment