Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, March 23, 2012

Geram eeeeeeeee

Kalu ikut hati nak je aku amuk, tapi bila lepak2 kat luar tadi..bagi kena angin skit...biar la baran aku ni terbang di bawa angin. Tapi jauh di sudut hati kenapa mesti terjadi?

Nak je aku marah2 sebab masih terbuku di hati tapi bila pikir balik...nanti menda yang tak melarat ni jadi melarat! Tapi hati aku sakit! Tak tau nak luah macam mana. Ada blog ni pun, bukan leh ceta 100%, kang ada je nak sound aku itu ini. Kenapa manusia tak boleh baik2?

Macam mana aku nak buang buruk sangka aku ni..tapi sebagai manusia allah anugerah perasaan ini mungkin untuk kita semua berhati2. Berpada2 buruk sangka...tapi terlebih..hati kita mati...senang setan nak rasuk!

Ohh ya Allah...tak tau la cam na aku nak reda atau hilangkan terus perasaan amarah aku ni. Kenapa orang yang aku percaya tergamak tipu aku cam ni..sembunyi sesuatu rupa2nya memang ada sesuatu yang aku dah syak dah lama....dan hari ni, segalanya terbukti. Moga2 hati aku kuat sebab aku belum lagi menangis....Aku tak perlu air mata..aku perlu kekuatan. Ya Allah..tolong aku...

No comments:

Post a Comment