Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, March 15, 2012

Frust menonggeng

Huaaaaaaaaaaaaa tak da semangat, member baru kol td..notebook idaman kalbu ku dah abis stok. Ada pun yang mahai2. Bajet 2K ja... tak mo la mahal sangat. Huhuhu

Hampir 5 tahun aku kerja, baru sekarang aku terpikir nak beli notebook. Kat umah kadang2 duk guna la PC zaman student nuh. Bayangkan PC tu aku beli tahun 2003...Lama dah kan? Tapi tu dia la...dah 2 ketoi monitor aku tukar. CPU ok lagi...cuma rosak power supply. Len2 ok. Tahan gila PC zaman dulu kan. Tapi bab kena virus..aku rasa dah puluhan kali kena format. huhuhu.

Now, aku kena pikir secara seres untuk beli notebook sendiri...tak lama lagi nak kena pulangkan balik notebook kat opis. Huuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment