Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, March 12, 2012

Aqil demam

Petang semalam...lepas tidorkan Aqil, aku main2 ngan Afiq. Dua orang ni tidur bergilir-gilir sampai aku tak leh merasa tido petang2 dah. Bila sorang tido, sorang berjaga.. HUhuhuhu. Agak sejam lebih Aqil tido, aku masuk bilik check dia..nampak dia terpisat2 nak bangun tido ngan keadaan tak bermaya.

Mama : Napa Aqil?

Aqil : Aqil tak larat aaa

Mama : Lorr..apsal?

Aku baring sebelah dia..terasa bahang panas, letak tangan kat dahi dia..PANAS!

Mama : Aqil demam ni. Jom kita pi beli ubat...tak pun kita pi jumpa doktor ja lah

Baru tingat ubat Aqil dah abis..tinggal stok ubat selesema ngan batuk ja.

Aqil : Tak mau la jumpa doktor..Aqil makan ubat lega ja la..bei ubat dah la

hamboi..pandai usul kat aku..penakut jumpa doktor. Macam la bontot tu nak kena cucuk.

Bangun siap2 pegi farmasi je. Kul 6 lebih cam tu..tetiba aku terkejut. Mat pezal dah sampai umah. Hamboiii kalu anak sakit kemain cepat dia balik, kalu aku sakit? Hurmmmm "makan la ubat" tu je ayat dia. sop sop sop..Anak dah dua kan...uwaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment