Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 10, 2012

Kena tegur ngan Aqil. Sedas terkena...

Semalam sedang aku sibok tidurkan Afiq, Aqil mai sebelah aku.

Aqil : Mamaaa...tengok tangan Aqil ni...buang la sat.

Dia tunjuk jari telunjuk dia...hujung jari hantu dia macam terkoyak skit.

Mama : Alaaa skit sangat, kang mama kepit buang...berdarah plak (aku pandang sekilas lalu ja)

Aqil : Alahhh dak lah..buang la sat

Mama : Tak boleh sat lagi berdarah, nak makan nasi cam na?

Aku terus ndoikan Afiq.

Aqil : Ishh mama ni...makan nasi tangan ni la. Bukan makan ngan tangan ni! Ni tangan ke'ey la

Aku baru pasan dia tunjuk tadi tangan kiri. Adesss...dah kena tegur ngan anak sendiri. Kalu ada mat pezal ni...sahih aku kena kaw2 kutuk. fuh selamat2..

No comments:

Post a Comment