Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, February 16, 2012

Aqil ikut mama

Pagi tadi Aqil asik kaco mak tok dia ja....bunyi bising sampai dalam bilik aku. Geram tul aku. Last2 aku siap2kan dia bawa mai opis mengenangkan Mak Timah pun tak berapa nak sihat. Asyik ulang alik masuk jamban je...kang mak timah masuk jamban, kaco plak adik tido. Bukan boleh diharap sangat dia ni.

Ni dah dekat kul 12 tgh hari dia nampak okey je. Penat kawan2 aku layan dia. Mulut pok pek pok pek...aku letih dah layan dia. Siap ugut dia, kalu bising aku kurung dia dalam stor. :P

1 comment:

  1. Hahahahaa... standard... Best ooo akil dpt g opis.. Jgn lupa, ajak mama g sunway carnival.. Ada mainan2 kat situ... Syooook ooo...

    ReplyDelete