Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, January 26, 2012

Lama menyepi

Cuti raya cina sungguh aku ni. Selama 5 hari tak sentuh lappy. Bukan tak rindu tapi kesibukan sebagai bini ngan mak orang terpaksa melupakan kejap.

Cuti tak pegi mana2 la sangat. Ronda Queensbay, lepak kat RnR pantai bersih dan semalam lepak kat mengkuang dem. Gambar ada malas nak tempek.

Esok jumaat macam best je dapat shopping baju afiq. Rest panjangkan esok...huhu TAPI wet tak da plak. Ada cukup untuk makan ngan minyak keta je. Jenis aku, kalau wet simpan...tak yah la cucuk aku soh ambik kat bank. Nama pun wet simpan kan..WAJIB simpan. Kad ATM aku pun tak transfer jadi debit...takut suka hati je kang aku berbelanja. Kerja aku ni tak tau la bila berakhir. Bos cakap tunggu sampai bulan 3, maknanya kalu bulan april tak dapat feedback dari putrajaya...gulung tikar la aku. Aku percaya, rezeki anak2 masih ada. Tak da di company sekarang...mungkin kat tempat lain...

1 comment: