Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, January 16, 2012

Catatan : Aqil 3 tahun


~ Dah pandai cakap berbalas-balas. ~ Dah pandai perli mama

cth : Bila aku on PC dia tengok dan berkata "mama ni...ebuk-ebuk.." kakkaka. Ni ayat dia copy dari abah dia. Abah dia pun kuat pesbuk..nak ngata mama.

~ Dah pandai kenakan abah

cth : "baby mama dah kuar kan..baby abah tak kuaq-kuaq agi pun..." kakkaka..Aqil, jangan letak harapan perut abah akan kempis balik..ekekke

~ Dah mula sayang adik Afiq. Dah pandai jadi peranan sorang abang. Gud Aqil

~ Hurmm ni tak suka...berak dalam pampes agi!


~ Dah ramai kenal nama-nama sedara


~ Dah pandai ajak abah jalan-jalan. Tima kasih..asalkan abah cuti je...kita mesti kuar jalan-jalan..hatta pi gaint pun...Tapi kali rasanya Aqil takut nak p gaint dah kot..

Aqil : mama...aqil tak mo pi gaint dah..ada singa..Aqil takut...Aqil tiyakkk..Abah pun akut...

Hahahhaha...mat pezal ceta, masa dia bawa aqil beli barang2 ada tarian naga depan gaint..Kecut aqil tengok cina naga tu lompat sana sini.. Tak pa Aqil..kali ni kita "lepak" tesco je. ehheheh

~ Dah pandai buli mak uda. Aqil ni selalu aku ajak ke sana ke sini..tapi maaf mama tak dapat tunaikan.

Mama : Tak boleh Aqil...abah kerja...sapa nak jaga Afiq
Aqil : Laa....mak uda ada..mak uda la jaga...
Mak Uda : Apadia?? banyak cantik!


hahhahahha

~ Dah pandai ngorat .. :p Jangan jadi playboy besaq nanti

cth : hari tu masa kuar nak lepak kat pantai merdeka..on da way tu selisih awek dua orang nek skuter

Aqil : Abah-abah..tu awekkkkk...
Mama : Apa dia Aqil? Pandai la dia tuh!

Aqil : lahhh biaq pi aaa


Hamboi..marahkan kita balik. Tak padan ngan kecik. Abah yang ajar la ni...huhuh

~ Dah pandai pakai baju + suar sendiri.

Apa lagi aaa cam banyak je.. nanti mama update lagi..:)

No comments:

Post a Comment