Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, January 11, 2012

Buku Aqil : Smart brain

Disebabkan Aqil belum diterima masuk taska, aku kena la jadi 'cikgu' kat umah. Baru-baru ni singgah popular, belek2 nampak buku ni haaa...Sangat menarik. SMART BRAIN. Harga sebijik rm19.90. Aku dapat diskaun rm1.99 kalu tak silap.


Kaler maler buku ni. Suka Aqil bila aku kasi buku ni kat dia. Terus ajak baca. Tapi buku ni bukan untuk dibaca..tapi penuh aktiviti. Meh sini nak ajar..

Dalamnya macam ni. ce tengok gambar kotak, segitiga atas tu...then kat bawah tu cari la gambar yang sama gambar kat atas. Contoh seperti dibawah

Ha....cam ni la..jenuh gak nak selak sekeping-keping cari gambar yang sama. Hehehhehe.



Buku ni sume ada 9 buah..tapi aku beli 2 buah je dulu. Biar Aqil abis explore dua buku tu..nanti aku topup lagi. :)


Untuk anak mama Muhammad Aqil Darwish ...selamat belajar.

No comments:

Post a Comment