Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, January 10, 2012

Buku : 1 hari 1 resepi



Sebelum ni asik duk beli novel ja kan..kali ni aku sambar buku ni. Elok sangat aku beli buku ni...masa pun tak terer2 agi. Asik ulang masak menda yang sama ja..kang laki lari..hukhukhuk...

Ahad hari tu ada aku masak amik dalam buku ni..bila tanya mat pezal okes ke tak..dia balas ngan senyuman dan angguk. YES! dok sia-sia. Harga buku ni rm39.90...ingat jadi member popular dapat la la diskaun..tapi TAK ADA yer. tak pa la..demi ilmu masakan...rembat je lah.


P/s : resepi dalam buku ni tak da yang mengarut...sebelum ni kalu tengok buku resepi bahan masak..susah gila nak cari..aku bab cari-cari ni..jawabnya tak berasap la dapoq umah..:P

1 comment:

  1. Salam..
    terimakasih sudi membeli buku kakliza..
    selamat mencuba resipi dalam buku ini dan emoga berjaya..Keep trying...

    ReplyDelete