Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 30, 2011

Persiapan besday Aqil

Besday Aqil tinggal berapa hari je lagi..ntah nak buat apa. Nak wat besar2an macam sebelum ni macam tak sempat dah. Lagipun tak da orang nak tolong dah. Mak2 sedara pun masing2 dah ada kerja...malas nak kaco kerja depa. Ingat nak beli KFC je la untuk tiap umah. Senang kan? Ada gak borak2 ngan aqil pasal besday dia (ntah Aqil ni faham ke tak makna sambut hari lahir)

Mama : Aqil...besday aqil nak buat apa ehhh? nak makan apa?

Aqil : hmmmm wat bihon dahh

Erkkkkk.....selera kampung tul anak bertuah ni. Gud2..mak dia berangan nak sponsor KFC..sekali dia minta bihun je. Syukur alhamdulillah..ekekkek

No comments:

Post a Comment