Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, December 15, 2011

Jejalan bawa anak2

Weekend hari tu bawa aqil dan afiq kenduri kawin kawan mat pezal kat..ntah aku lupa nama tempat tu. Atas skit dari batu maung.

Sampai umah kenduri Afiq buat perangai walau aku dah kasi dia susu sekenyang mungkin. Huhuhu...May be panas. Puas aku cari tempat strategik, akhirnya jumpa. Tapi...masih merengek2. Adeyyyy tak lain tak bukan kena tenyeh B gak ni. Buangkan rasa malu terpaksa la kasi dia BF.




Pic dalam keta. Masa odw pegi. Baju ni saiz untuk baby 3-6 bulan..tapi budak demok ni dah leh pakai. Hohohohoh.


Balik tu Aqil ajak singgah pantai. Sebelum singgah pantai kami singgah sunshine dulu. Ingat boleh la shopping sakan sebab ada sale...huh, sempat rembat 2 lai baju Afiq je. Afiq mula rasa tak selesa..terus bayar, cabut singgah pantai pekena rojak (haram dok sedap!)

Ni pic wajah kepuasan Aqil dapat melompat2 depan Queensbay.




Ni muka mama yang malas nak turun keta. Dah la cuaca panas..tak kosa aku nak turun. Muka dah la selebek berminyak kat umah kenduri..huhuh. Baik aku duk dalam keta ngan Afiq, buka ekon kuat2.



Bawah ni gambar selingan. Bagus, Afiq dah leh guna baby seat yang abang dia punya.



Eh napa tak da gambar abah mereka? Maap abah mereka terlampau besaq lani, so tak muat nak masuk dalam blogspot. wakkakakkaka. Kalu mat pezal baca, sahih aku kena luku pale. Ampun ya bangggggg

No comments:

Post a Comment